Nazywam się

Angelika Dominiak

Wedding planner, ślub, wesele, organizacja wesela

Wedding Planner.
Główna organizatorka, koordynatorka ślubów i wesel.
Z akredytacją Polskiego Stowarzyszenia Wedding Plannerów.

Organizacja uroczystości i eventów zawsze były mi bliskie. Na samym początku były to wyjazdy turystyczne, a następnie szkolenia, debaty, konferencje w Polsce i za granicą. Każdy z tych eventów miał odmienny charakter i formułę. Ale łączy je jedna wspólna cecha – bardzo dobre umiejętności organizatorskie i logistyczne, co bez wątpienia przydaje się w codziennej pracy Wedding Plannera. Pokochałam ten zawód również za piękne relacje oraz to, że każde przyjęcie weselne jest inne. Za nieprzewidziane sytuacje, stres i adrenalinę. Każdy projekt ślubny jest wyjątkowy i odmienny.
Z radością przygotuję dla Was uroczystość o jakiej marzycie, która jest zwieńczeniem Waszej miłości. Zajmę się kompleksową organizacją Waszego przyjęcia weselnego, koordynacją całego dnia ślubu bądź zaaranżuję dla Ciebie wyjątkowe zaręczyny na plaży. Podczas współpracy z Parą bardzo ważna jest dla mnie relacja, jaką tworzymy, szczerość oraz przyjazna atmosfera. Zależy mi również, abyśmy dobrze się poznali i wspólnie wyznaczyli cele. Każde wesele jest dla mnie jak wspólna podróż, w której Wam towarzyszę i kieruję całym projektem. Realizuję każdy etap i element tej przygody, aby była piękna, spójna i bezstresowa. Naszą współpracę rozpoczynam od rozmowy, opowiadacie mi o Waszych planach i marzeniach. Wskazujecie, co się Wam podoba, a czego byście nie chcieli. Następnie przygotowuję specjalnie dla Was harmonogram działania i realizuję punkt po punkcie. Kieruję całym procesem przygotowań, co sprawia, że otrzymujecie poczucie bezpieczeństwa i komfortu wewnętrznego.

Zorganizuję dla Was uroczystość o jakiej marzycie, jednocześnie spełniając Wasze oczekiwania

Podejmując ze mną współpracę zyskacie:

ETAPY WSPÓŁPRACY

Kontaktujecie się ze mną i dzielicie się wizją Waszej uroczystości.

Otrzymujecie formularz Pary Młodej do wypełnienia. Pozwoli mi on zapoznać się z Waszymi potrzebami i oczekiwaniami.

Spotykamy się osobiście lub wirtualnie w towarzystwie dobrej kawy i omawiamy całą uroczystość.

Po spotkaniu przesyłam Wam spersonalizowaną ofertę w oparciu o naszą wspólną rozmowę wraz z zakresem mojej pracy.

Podpisujemy umowę i rozpoczynamy współpracę.

Organizację uroczystości rozpoczynam od poszukiwania miejsca na ceremonię zaślubin i przyjęcia weselnego. Następnie przedstawiam Wam interesujące oferty obiektów weselnych, odpowiadające Waszym oczekiwaniom.

Otrzymujecie ode mnie różnorodne oferty od sprawdzonych i zaufanych podwykonawców ślubnych.

Podczas całego procesu organizacyjnego kontaktujemy się mailowo, telefonicznie bądź spotykamy się osobiście. Nie pozostajecie z niczym sami.

A w dniu Waszego ślubu jestem z Wami i dla Was. Pilnuję i nadzoruję całą uroczystość, dbam o każdy szczegół. Podczas gdy Wy możecie świętować ten wyjątkowy dzień.